Vásárlási és szerződési feltételek

Cégadatok:

Blue City Kft
1214 Budapest, Cseresznyefa utca 6.
Adószám: 22934820-2-43
E-mail: info@maxtrol.hu
Tel.: +3620/924-9339

Logisztikai partnerünk: Webshippy Kft.
Fejlesztési központ: 7624 Pécs, Barbakán tér 5.
Központi raktár: 2151 Fót, East Gate Business Park C/2.
Telefon: +36 1 99 88 099
Nyitva tartás: H-P 9:00-17:00

A KÍNÁLT TERMÉKEK KÖRE

Webáruházunkban elsősorban okosórák, aktivitásmérők és ezek kiegészítői érhetők el vásárlóinknak, viszont értékesítünk headseteket, autós telefontartókat és további egyéb termékeket is. A termékekről a lehető legjobb minőségű, tájékoztató jellegű fotót, termékleírást és termékparamétereket adunk meg. Az oldalon feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi egységárak. Az akciós árat a megadott időszakban, illetve a készlet erejéig tudjuk biztosítani.

RAKTÁRKÉSZLET

Üzemeltető a webáruházban fellelhető termékekből raktárkészletet nem tart fent. A megrendelés lebonyolításáért a Webshippy Kft (7624 Pécs, Barbakán tér 5.;  +36 1 99 88 099) felel. Amennyiben a megrendelt termék(ek) nem található(k) a Webshippy Kft raktárkészletében és/vagy azt a Webshippy Kft utórendeléssel nem képes beszállítójától beszerezni a szóban forgó terméket, úgy Üzemeltetőt felelősség nem terheli, Üzemeltető a vásárlót e-mailben értesíti a rendelés törléséről, a termék vételárát 30 napon belül visszatéríti a vásárló részére.

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

Az oldalon való vásárlás nem kötött regisztrációhoz, viszont regisztrált felhasználóink további kedvezményekben részesülnek. A rendelések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. A rendelés feldolgozásáról és teljesítéséről e-mailben tájékoztatjuk vevőinket. Készlethiány esetén e-mailben vagy telefonon értesítjük a vásárlót.

RENDELÉS MENETÉNEK ISMERTETÉSE

A megrendeléskor a kiválasztott termékek kosárba helyezése után még lehetőség van a kosár tartalmának módosítására. A termékek darabszámának módosítása mellett a termék törölhető is a rendelésből. A rendelés véglegesítése során a megrendelési űrlapon a számlázási, szállítási információk megadása, a szállítási mód kiválasztása után a rendelést fogadjuk és elkezdjük feldolgozását. Erről visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek. A rendelés leadása a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet alapján szerződésnek minősül. A rendelés teljesítéséréhez kapcsolódó számla eredeti első példányát a vásárló részére a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük. A számlák kezelése a számviteli törvényben meghatározottan történik.

KEDVEZMÉNYEK

A webáruház regisztrált felhasználóinak további kedvezményeket biztosít hűségpont formájában. Ha Ön vásárlás előtt regisztrál webáruházunkba a terméknél feltüntetett mértékű kedvezményt adunk a megvásárolt termék árából, valamint a 14 napos pénzvisszafizetési garancia helyett 60 napig vásároljuk vissza / cseréljük a megvásárolt terméket. Ha Ön regisztrált felhasználónk, de a vásárlás során nem jelentkezik be fiókjába a kedvezmények nem érvényesíthetők.

FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

UTÁNVÉTES FIZETÉSSEL, FUTÁRSZOLGÁLATTAL TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS
Utánvét esetén a megrendelt terméket GLS futárszolgálattal juttatjuk el a vásárló címére. A futárszolgálatnak a megfelelő adatkezelési biztonság mellett a csomag átadásához átadjuk a megrendelő telefonszámát. Ha a csomagot mégsem sikerül kézbesíteni a futárszolgálat értesítést hagy, és újra megkísérli a kiszállítást. Utánvét esetén A csomag átvételekor tud a vásárló a futárnál készpénzben vagy bankkártyával fizetni.
ONLINE FIZETÉST KÖVETŐEN FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Online bankkártyás fizetés esetén is a GLS futárszolgálattal juttatjuk el a megrendelt terméket a vásárló címére. A futárszolgálatnak a megfelelő adatkezelési biztonság mellett a csomag átadásához átadjuk a megrendelő telefonszámát. Ha a csomagot mégsem sikerül kézbesíteni a futárszolgálat értesítést hagy, és újra megkísérli a kiszállítást.

SZÁMLÁZÁS

A vásárláshoz kapcsolódó számlát előre utalás és online bankkártyás fizetést követően azonnal, az összeg beérkezését követően küldjük a vásárló e-mail címére. Utánvétes rendelés esetén a számlát az utánvét összeg beérkezését követően küldjük a vásárló e-mail címére.

VÁSÁRLÁS KÜLFÖLDRŐL

Webáruházunk jelenleg nem tud külföldi megrendeléseket fogadni. Szíves megértésüket kérjük.

TERMÉKLEÍRÁS

Webáruházunkban forgalmazott termékek DropShipping termékek. A termékekhez tartozó leírás tartalma eltérhet a valóságtól ezért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget a leírások tartalmának valódiságáért. Az üzemeltető fizikailag nem érintkezik a termékekkel, ezáltal nem ellenőrizhető a csomag tartalma. Esetenként a termékleírásban szereplő garanciát nem a webáruház üzemeltetője, hanem a terméket forgalmazó nagykereskedés vállalja. Garancia érvényesítésének igénye esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@maxtrol.hu email címen és továbbítjuk igényét a nagykereskedő felé, de igény szerint közvetlen kapcsolatfelvételt is biztosítunk.

A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE

A vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági jogok érvényesítésénél 6 hónapot meghaladó hibabejelentésnél a vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére nagykereskedelmi forgalmazó feltételei szerinti idő áll a vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetés szerűén használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.

A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben az eladó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a fogyasztó felé. Az eladónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a forgalmazó részére. Ha a webshopban sem javítási, sem csereigény nem érvényesíthető, a vevő árleszállítást, vagy cserét igényelhet. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.

„(a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.” PTK 306.

A GARANCIÁLIS IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE

Üzemeltető a jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza (kivéve ha az adott termékre a beszállító nagykereskedés nem vonatkoztat garanciát). A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.

A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. ( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek és beszállítójának kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt. Jótállási igény esetén a vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a vevőnek okozott kényelmetlenséget, a forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.

Garanciális időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával, vagy blokkal, a garanciajeggyel veszünk át javításra.

A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk. Ha a termék javítható, akkor a legrövidebb időn belül javítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható és lehetőség van cserére, akkor a terméket cseréljük. Ha nem tudjuk cserélni a terméket lehetőséget adunk hasonló termékre való cserére, vagy visszatérítjük a termék árát.

A hibásan leadott rendelésből eredő költségeket a megrendelő viseli, hibás teljesítés esetén az eladó vállalja a felelősséget. A rendelés minden következmény nélkül lemondható a kiszállítás megkezdése előtt a +3620/924-9339-es telefonszám

AZ „ELÁLLÁS JOGÁNAK” ISMERTETÉSE

A webáruházban leadott rendelésre a 45/2014 Korm. rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény rendelkezései az irányadóak. A vásárlónak ez alapján 14 nap (kivéve ha a megvásárolt termék adatlapján más nem szerepel) áll rendelkezésére, hogy elérhetőségeink valamelyikén jelezze, hogy élni kíván az elállás jogával.

E-mail cím: info@maxtrol.hu

Telefonszám: +3620/924-9339

Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a DropShippy beszállító raktárába! 

Visszaküldési cím Webshippy Kft.: 2151 Fót, East Gate Business Park C/2.

A vásárlót nem terheli semmilyen más költség a termék visszaszállításának díján kívül. Sérült, nem rendeltetésszerű használatból eredő hiba esetén azonban kötelezhető az eredő kár megtérítésére! A vételárat 30 napon belül visszatérítjük a vásárlóval egyeztetett módon (banki átutalással), melybe nem tartozik bele a vásárláskor megfizetett szállítási díj.

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkohol tartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
    nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
 

Regisztrálj és gyűjtsd hűségpontjaidat!

👜

REGISZTRÁCIÓ HŰSÉGPONTOKÉRT

1000 +100 hűségpontot írunk jóvá,
amit azonnal le is vásárolhatsz!